1.leden – ideální datum pro změnu

Ať se nám to líbí či ne, asi se to týká všech. Nás autorů těchto stránek. Vás, kteří hledáte informace a možnosti, které by pomohly upravit životní styl přímo pro sebe, i vám, kteří se tomu tématu věnujete proto, aby jste mohli radit a pomáhat ostatním. Pro každou skupinu však má toto přelomové datum asi trochu jiný význam.

Jak je to u nás

Projektu onlinehubnuti.cz se už věnujeme “nějaký pátek”. Průběžně se snažíme do něj zapracovávat spoustu nových přístupů, myšlenek, vylepšení. Moderně by se dalo říct, že je to takový Start Up. Má svůj web, strukturu a funkční interaktivní program. Probíhá však neustálý vývoj ve snaze reagovat na zkušenosti a podněty uživatelů, využívat nových dostupných technologií, posouvat projekt neustále dál. Přesto, že jsme si vědomi, že je to nikdy nekončící proces, bylo pro nás datum 1.1. orientačním bodem (moderně “deadline”) do kdy jsme chtěli uvést na světlo světa zase další “významný balík změn”, na kterých jsme v posledních měsících pracovali. Ano, nepovedlo se – naštěstí pouze dodržet to magické datum. Povedlo se to zrealizovat nyní, kdy čtete nový Blog, na nové webu. Můžete si objednat SKUTEČNĚ NÁŠ nový monitor pohybové aktivity, který je propojen přímo s interaktivními funkcemi našeho programu. Uvnitř programu naleznete zcela nové funkce. Po výborné zkušenosti s využívání našeho online prostředí našimi externími partnery v jejich vlastních zařízením začínáme budovat “síť” odborníků, kteří využijí naše online prostředí a technologie, ke zkvalitnění svých služeb.  

 

Jak je to u Vás, kteří hledáte informace a možnosti, jak upravit životní styl přímo pro sebe

V tomto okamžiku (krátce na začátku nového roku) je vás jistě nejvíce. Pokud máme ale být fér, pravděpodobnost, že vám od tohoto data podaří dosáhnout svých vytyčených cílů je ale právě nyní asi nejmenší. Vyjmenujme si pár argumentů.

  1. Asi by jste teď rádi začali hubnout. Ta potřeba ale jistě nevznikla minulý týden. Vznikla pravděpodobně před několika týdny, měsíci, možná roky. To že jste s potřebnou změnou nezačali “okamžitě” ale “v klidu jste si počkali” až na nový rok ukazuje, že chuť a motivace problém řešit u Vás nebyla příliš velká. Na motivaci přitom nejvíce záleží to zda budete ve své snaze úspěšní.
  2. Všichni “businessmani” se zdravý životním stylem” samozřejmě vědí o extrémní poptávce, který v této oblasti krátce po novém roce vzniká. A samozřejmě se snaží se svým produktem. Kolik jste za poslední dobu viděli banerů na internetu a reklam ve všech mediích. Všichni slibují hubnutí. Předhánějí se jen s adjektivech – rychlé, snadné, bez potřeby pohybu, bez potřeby změnit jídelníček, revoluční, geniální, zaručené, … Co zvýší šanci, že i vy nepodlehnete těmto zázračným slibům, přístupům, dietám, koktejlů, recepturám.  Snad i vědomí toho, že pokud by něco tak “snadného, revolučního, rychlého, …” skutečně existovalo, budete asi na světě vy už úplně poslední, kdo ještě nemá zcela ideální postavu. A rozhlédněte se kolem sebe. Co vidíte?
  3. Leden není pro hubnutí ideální čas. Když překonáme nedostatek sezónního ovoce a zeleniny nákupem dovezených produktů v supermarketu, zůstává tady problém s pohybem. Na kole moc nevyjedete, na běžky či brusle se dostanete spíše jen o víkendu, fitka praskají ve švech a třeba zrovna nejsou vašim oblíbeným prostředím … Samozřejmě můžete chodit nebo běhat, i když na námraze či v městské břečce a zpravidla samozřejmě po tmě. I to však bude chtít větší motivaci a přesvědčení, než každodenní jarní či letní procházka v teple a za světla :)

Myslíte, že jsme vás chtěli prvním letošním článkem otrávit a odradit. Naopak. Ukažte nám a hlavně sobě, že vy do skupiny věčně začínajících “novoročníků” nepatříte. Pokud vám pomůže cokoli za našich služeb, budeme jen rádi.

Jak je to u vás, kteří se tomu tématu věnujete proto, aby jste mohli radit a pomáhat ostatním?

Vy máte nyní jistě “žně”. Přemýšlíte ale nad tím jak si klienty udržet? Jak lépe zabezpečit jejich úspěšnost? Jak držet krok s konkurencí? Jak neztrácet klienty na úkor všech těch dostupných mobilních aplikací, které lidem asi většinou nepomohou vyřešit jejich problém, ale dají jim jistou naději, berličku a hlavně argument proč nemusí vyhledat právě třeba vás? Jak zabezpečit příliv klientů i v dalších obdobích roku? Právě zapojení se do naší Partnerské sítě může být tím co bude prospěšné pro váš business i pro komfort úspěšnost vašich klientů.

Zvažte to :)