Motivace ke cvičení a získání lepší kondice

Na co se soustředit, abyste zvýšili úroveň své motivace k pohybu?
Úroveň Vaší motivace k čemukoli je závislé především na tom, na co se v daný moment především soustředíte. Proto je důležité mít cíl svého soustředění plně pod kontrolou tak, aby došlo maximálnímu nárůstu motivace ke cvičení, získávání kondice či hubnutí.

V jeden okamžik se avšak můžeme zaměřit pouze na omezené množství cílů. Pokud se zaměříme na to, co vnímáme jako bolestivé, motivace výrazně klesne. Zaměřením se na pozitivní věci se naopak motivace zvýší a to tak, že dokonce „zablokuje“ ostatní priority.

V programech pro hubnutí aplikace Optimální svět se snažíme pozitivní motivaci klientů zvýšit hned několika způsoby, které prokazatelně fungují. Neváhejte se se zaregistrovat a sami vyzkoušet, jak vás bude bavit zlepšovat svůj životní styl a při tom sbírat Optolary, proměňovat je za slevy, soutěžit s přáteli, stoupat v žebříčcích,  denně losovat o další slevy.

Tady jsou některé z možností na co se zaměřit pro zvýšení motivace ke cvičení a zlepšování kondice.

1. Zlepšení kondice prostřednictvím pohybu a cvičení Vám umožní
cítit se skvěle, snížit úroveň stresu a zvýšit celkový pocit štěstí.

Cvičením jsou vyplavovány endorfiny, které ovlivňují pocit
celkového štěstí. Uvolňuje se rovněž celkové tělesné napětí. Společným efektem
je potom zlepšení úrovně obojího. Výsledkem je tedy vyšší úroveň zdraví i
štěstí obecně. Před, nebo v průběhu cvičení můžete mít tendenci myslet na
to, jak je cvičení obtížné. Místo toho se ale snažte zaměřit právě na zmíněná
pozitiva, která přichází v jeho průběhu, ale především po jeho ukončení.

2. Být zdravý a více fit znamená zvýšení energie a produktivity
ve všech sférách Vašeho života

Zvýšení Vaší zdatnosti ovlivní všechny oblasti života. Zdraví a
zdatnější jedinci jsou schopni vložit do své práce více energie což zvyšuje
pravděpodobnost jejich úspěchu a efektivity. To v pracovním i soukromém
životě. Proto se průběžně soustřeďte na všechny výhody, které se dostaví ve
všech sférách Vašeho života díky cvičení a aktivnímu pohybu.

Výsledkem zaměření Vašeho myšlení tímto směrem může být poznání,
jak aktivní životní styl a jeho dopady zapadají do Vaši celkové představy o
úspěšném životě, což bude dále zvyšovat Vaši stávající motivaci.

3. Díky zvýšení zdatnosti se budete cítit silnější.

Všichni máme  vrozenou potřebu cítit se silnějšími. Pokud
se cítíme vnitřně silnější, máme větší sebedůvěru a vyšší sebevědomí. Cvičení
zvyšující postupně fyzickou zdatnost sebou přináší také nárůst „vnitřní síly“ a
sebevědomí. Zdraví a kondice jsou důležité pro každého, ale ne každý se
k nim dokáže propracovat. Sledování toho, jak společně s růstem
fyzické kondice roste i „vnitřní síla“, sebevědomí a sebedůvěra může opět
významným způsobem zvýšit motivaci k tomu, dále na sobě pracovat.

Změření Vaší pozornosti na výhody, kterých ve svém životě
dosáhnete jako výsledku cvičení a zlepšování kondice je klíčové pro další
zvyšování motivace.

Výše jsou uvedeny pouze tři příklady – existuje samozřejmě mnoho
dalších možností jak zaměřit Vaši mysl směrem, který bude Vaši motivaci
zvyšovat. Základním bodem však vždy je vědomá kontrola Vašeho myšlení a jeho
zacílení. Zaměřujte se neustále na věci, které pozitivně ovlivní Vaši motivaci
a výsledky se díky tomu brzy začnou dostavovat ve zvýšené míře.

Tak neváhejte a pojďte na to