Nejčastější otázky

Velmi nás těší, že jste se dostali na náš web, naším cílem je pomoci vám v řešení problematiky zdravé stravy, dostatečného pohybu, zdravého hubnutí pro váš zdravý život prostřednictvím aplikace OPTIMÁLNÍ SVĚT. Jaké jsou hlavní zásady pro hubnutí a jak je řešíme v Optimálním světě?

1. Vyvážená a pestrá strava

Vaše strava má být vyvážená a pestrá, měla by zahrnovat ovoce a zeleninu. Dávejte přednost nízkoenergetickým jídlům.

Díky vzorovým jídelníčkům, označeným potravinám i možnosti přípravy oblíbených potravin a jídel můžete velmi jednoduše sledovat vyváženost stravy i vliv stravy na zdravé a efektivní hubnutí

2. Nehladovte!

Při hladovění se zpomaluje metabolismus a tělo hubne především ze svalů. Navíc hladovění často vede k následnému přejídání a tomu bychom se měli vyvarovat.

Systém OPTONů nezajišťuje pouze rovnováhu mezi příjmem a výdejem, ale také vyváženost jídelníčku. Tělo potřebuje pro kvalitní fungování dostatek energie a rovnováhu. Hladovění je nesmysl, podobně jako zázračné prostředky (tabletky, káva,…)

3. Jezte pravidelně.

Jezte 5x denně menší porce. Tím zamezíte pocitu hladu.

Samozřejmě i toto doporučení aplikace plně zajišťuje a přidává funkce navíc, denní jídelníček je dělen na 5 jídel. Vzorový jídelníček ukazuje také optimální skladbu potravin i jejich množství.

4. Dodržujte pitný režim.

Zapomeňte na slazené nápoje a nahraďte je neperlivou vodou nebo neslazenými čaji, které mají nulovou energetickou hodnotu..

Pro hlídání pitného režimu je v aplikaci speciální funkce, která je prezentována plnící se skleničkou, kde optimální množství tekutin jsou 3 litry denně. Energetickou vhodnost nápoje prozradí spolehlivě OPTONY.

5. Hýbejte se

najděte si sportovní aktivitu, která vás bude bavit a věnujte se jí alespoň 3x týdně. Všeho s mírou – pokud to se cvičením budete přehánět a pokud si zvolíte příliš vysokou zátěž, můžete tak donutit vaše tělo energii ukládat a ne spalovat. Pokud nejste zvyklá cvičit nebo sportovat, měla by jste pohyb do vašeho života zařazovat postupně a zlehka.

Dostatek pohybu je zajištěn pohybovým plánem, kromě pravidelných pohybových aktivit jsou uživatelé nabádáni k chůzi jako základnímu pohybu pro zdravé a trvalé hubnutí a zdravý život. Rovnováhu mezi pohybem a výživou hlídají OPTONY.

6. Nevynechávejte snídaně, nejezte sladké.

Snídaně je považovaná za nejdůležitější jídlo dne. Nastartuje vám ráno metabolismus a dodá energii. K večeři si naopak dejte něco lehkého minimálně tři hodiny před tím, než jdete spát. Pokud patříte k milovníkům sladkého, dovolte si jej v malém množství jednou týdně.

Opět vše najdete ve vzorových jídelníčcích, které vás naučí jak byse si měli energetický příjem z jídla rozvrhnout. Až uvidíte, kolik z denního limitu 100 Optonů vám spotřebuje čokoládová tyčinka, naučíte se při chuti na sladké sáhnout třeba po jablku :-).

7. Zapisujte si, co všechno za den sníte.

Budete tak mít perfektní přehled o vašem jídelníčku a můžete víc kontrolovat, co jíte.

Optimální svět má vše zapsáno a uživatelé jsou motivováni denně s těmito hodnotami pracovat, každý večer si vyhodnotit úspěchy a uvědomit si neúspěchy. To je jediná možnost jak změnit způsob myšlení a trvale hubnout nebo dlouhodobě zdravě žít.

8. Najděte si motivaci.

Motivace, její nalezení a především její dlouhodobé udržení patří k základním úskalím dlouhodobého hubnutí, aby se vám podařilo vyhnout „jojo“ efektu.

Udržení motivace a změna myšlení a návyků je naprosto klíčovým prvkem. Kromě výuky a fixování návyků aplikace obsahuje a poskytuje hned několik motivačních prvků. Virtuální měnu OPTOLAR, kterou svou aktivitou získáváte, za kterou si můžete kupovat slevy v programu a soutěžit v žebříčcích. Komunita podobně uvažujících lidí vám umožní komunikovat a předávat si zkušenosti

9.Stanovte si reálné cíle ve vašem hubnutí.

Za zdravé se považuje hubnout rychlostí nejlépe půl až jednoho kila týdně. U rychlého shazování kil pomocí drastických diet se nevyhnete jo-jo efektu, naopak díky pomalému hubnutí dosáhnete trvalého úspěchu.

Stanovení cíle je součástí samotné základní registrace v systému. Plnění cíle můžete dlouhodobě sledovat pomocí grafů. Cíle lze stanovovat postupně.

10. Zařaďte do svého života víc pohybu.

Místo výtahu raději schody vyběhněte, pokud je to možné, nechte auto zaparkované před domem a projděte se pěšky. Vypněte televizi a běžte si ven zasportovat. Žijte aktivně a brzy na sobě poznáte změny.

Součástí motivace a součástí cesty k úspěchu je i pravidelný a dostatečný pohyb.

Našim společným cílem není jednorázově zhubnout, ale ZŮSTAT HUBENÝ a ŽÍT ZDRAVĚ a tuto znalost šířit dále mezi své nejbližší.

PAK VÁS ZVEME DO OPTIMÁLNÍHO SVĚTA, aplikace kterou si každý může nastavit tak, aby vyhovovala právě jemu.

Tým Zdravých lidí.